Anul acesta ar putea aduce o crestere de circa 10% pentru Philips Romania, filiala unuia dintre cei mai mari jucatori globali in domeniul electronicelor, electrocasnicelor, produselor de iluminat si medicale, ceea ce ar putea face ca tara noastra sa devina a doua tara ca venituri pentru divizia de electronice si electrocasnice (consumer lifestyle) a Philips in zona Europei Centrale si de Est, a declarat pentru Wall-Street.ro, Gorian Lalchevski, seful operatiunilor locale ale companiei olandeze.
“In 2011 am avut vanzari mai mari pe toate segmentele si cresterea a fost peste cea a pietei. Cel mai bine a fost pe segmentul de produse de iluminat”, spune Gorian Lalchevski (32 de ani).
El adauga ca au fost atat categorii in care compania a inregistrat cresteri impresionante cat si unele in care a inregistrat scaderi, dar, per total, in 2011 cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu in jur de 10%.
De altfel, si in primul trimestru din acest an, compania a inregistrat o majorare similara cu cea de anul trecut, adica in jurul a zece procente.
Segmentele care aduc cele mai mari venituri sunt cele de consumer lifestyle (electronice si electrocasnice) si iluminat, fiecare dintre acestea insemnand in jur de 45% din cifra de afaceri a companiei, zona de produse medicale reprezentand doar 10%. Pe segmentul de consumer lifestyle, printre cele mai bine vandute produse ale Philips sunt aparatele de ras (atat pentru barbati cat si pentru femei) si aspiratoarele.Vanzarile de aspiratoare inregistrate in Romania sunt printre cele mai mari inregistrate de companie la nivel global.
Lalchevski: Daca nu se intampla nimic dramatic in Europa, ne continuam cresterea
“Ne asteptam ca anul acesta, daca nu se intampla nimic dramatic in Europa, sa continuam cresterea. Sunt foarte optimist in privinsa planurilor pe care le avem, pentru ca ne concentram pe