Ministerul Transporturilor analizeaza ce proiecte de autostrazi vor fi construite din banii europeni disponibili dupa 2014. Autostrada Sibiu-Pitesti are cele mai mari sanse de realizare.
Ministerul Transporturilor are in lucru un master plan general de transport, pe baza caruia va decide ce proiecte de autostrazi vor fi inaintate spre finantare Uniunii Europene pentru urmatorul exercitiu financiar al acesteia, care va incepe in 2014 si se va incheia in 2020.
La acest moment nu sunt certitudini privitoare la proiectele ce vor fi incluse. Singurul lucru cert este ca unul dintre proiecte va fi inchiderea coridorului IV prin realizarea segmentului de autostrada Pitesti-Sibiu, de 110 kilometri.
"Intreaga retea TEN-T este prioritara urmand ca in functie de alocarile financiare sa se stabileasca care proiecte se incadreaza pentru perioada 2014-2020. Aceasta decizie va avea la baza rezultatele masterplanului care, la acest moment, se afla in lucru. Primul obiectiv al CNADNR il constituie inchiderea Coridorului IV pan-european prin realizarea autostrazii Sibiu-Pitesti", afirma compania de autostrazi drept raspuns la o intrebare adresata, de altfel, Ministerului Transporturilor, relateaza Romania Libera.
Ministerul Transporturilor analizeaza ce proiecte de autostrazi vor fi construite din banii europeni disponibili dupa 2014. Autostrada Sibiu-Pitesti are cele mai mari sanse de realizare.
Ministerul Transporturilor are in lucru un master plan general de transport, pe baza caruia va decide ce proiecte de autostrazi vor fi inaintate spre finantare Uniunii Europene pentru urmatorul exercitiu financiar al acesteia, care va incepe in 2014 si se va incheia in 2020.
La acest moment nu sunt certitudini privitoare la proiectele ce vor fi incluse. Singurul lucru cert este ca unul dintre proiecte va fi inchiderea coridorului IV