În luna martie avea 17,8 milioane de utilizatori înregistraţi, în creştere cu 52% faţă de luna trecută - fiind astfel site-ul web cu cea mai mare rată de creştere a bazei de "clienţi" din lume.
În februarie, acest site a trimis către paginile web mai mult trafic decât au făcut-o Twitter, Google+, LinkedIn şi YouTube la un loc. O companie care ar vrea să-şi cheltuie bugetul de marketing pe acest site nu ar putea pentru că fondatorii încă se gândesc la modalitatea prin care ar putea face venituri. Dar au atras deja o finanţare de 27 de milioane de dolari de la fondul de investiţii Andreessen Horowitz, care a evaluat compania la 200 de milioane de dolari.
Despre cine este vorba? Pinterest - noul star al reţelelor sociale, respectiv un site care le permite utilizatorilor să colecţioneze, partajeze şi comenteze fotografii (despre câini, pisici, reţete, modele de aranjare a unei bucătării sau aproape orice altceva) pe un panou digital.
"Când deschizi Pinterest ar trebui se te simţi ca şi cum cineva a făcut cu mâna lui o carte pentru tine. Fiecare imagine de pe site ar trebui să te facă să simţi că a fost aleasă pentru tine de cineva la care ţii", spune Ben Silbermann, unul dintre fondatori şi directorul executiv al Pinterest, într-un interviu pentru revista Fortune.
Fiul unor doctori care a absolvit ştiinţele politice la Yale în 2003, Silbermann a lucrat întâi pentru o firmă de consultanţă din Washington, dar apoi - după ce a început să citească bloguri despre tehnologie (precum Techcrunch) - a hotărât că internetul este cel care defineşte generaţia sa şi a hotărât să facă parte din acest fenomen mutându-se în Sillicion Valley împreună cu prietena sa, actuala soţie. Acolo, el s-a angajat la Google, iar partenera lui la Facebook.
Atmosfera de la Google, dar şi din celebra Sillicon Valley l-a inspirat pe Silbermann să ia decizia de