Desi expertiza criminalistica stabileste ca masina condusa de Şerban Huidu a ajuns pe contrasens, fara urme de derapaj, avocatul lui vrea sa demonstreze contrariul, incercand probabil sa-i obtina o pedeapsa mai mica. Expertiza criminalistica a accidentului provocat de Huidu stabileste clar ca “nu rezulta urme de derapaj” la locul accidentului. Altfel spus, masina condusa de Serban a ajuns pe contrasens din vina soferului, care fie a vrut sa depaseasca, fie n-a fost atent si a pierdut controlul directiei.
Desi isi asuma vina pentru intreaga tragedie, Huidu tine sa demonstreze totusi ca la baza accidentului a stat un derapaj al masinii sale. Incearca sa demonsteze asta prin calcule tehnice realizate de un expert criminalist angajat de el.
De cealalat parte, avocatii familiilor celor trei victime care si-au pierdut viata in accident considera ca o astfel de demonstratie nu este credibila, dar ramane de vazut ce vor spune anchetatorii care ar putea cere o contra expertiza.
În acest context, rămâne de văzut dacă reprezentanţii companiei Mercedes vor accepta varianta lui Huidu, aceea de a fi derapat, caz în care imaginea producătorului german ar fi destul de şifonată, ştiută fiind reputaţia acesteia privind siguranţa mşainii.
Mercedes-Benz ML-Klasse, SUV lansat pe piaţă în 2008 oferă pasagerilor o siguranţă de cinci stele în ceea ce priveşte protecţia în cazul unui accident, potrivit testelor EuroNCAP, Maşina dispune în standard de sistem de siguranţă PreSafe care poate “simţi” riscul unui impact şi permite setarea tuturor sistemelor de siguranţă astfel încât pasagerii să aibă cât mai puţin de suferit – printre măsurile implicate se numără şi strângerea centurii de siguranţă astfel încât pasagerii să aibă un grad cât mai ridicat de siguranţă. Chiar şi fără acest sistem activat, în timpul testelor EuroNCAP manechinele de test nu au suferit nicio ran