Desi audienta inregistrata de televiziunile "Pro-ului" o depaseste, cu cateva exceptii, pe cea a "Antenelor" de ani de zile, Central European Media Enterprises (CME) a facut marti primul anunt prin care raspunde, indirect, grupului Intact, care isi anunta cresterea pentru fiecare segment orar.
Efectul? Anunturi in care audienta, respectiv "scorul" meciului dintre cele doua business-uri de televiziune, ajunge sa fie cuantificata la nivel de minut.
Comunicatul de presa, cu expresii ce par a fi imprumutate din comentariile facute in timpul unui meci de fotbal, informeaza astfel ca audienta televiziunilor Central European Media Enterprises (CME) a depasit-o pe cea a televiziunilor Intact, pe toate categoriile de public.
Este prima reactie a reprezentantilor CME, dupa ce, de la inceputul anului si pana recent, cei de la Intact anuntau fiecare depasire de audienta a Antenei fata de Pro TV.
Recent, Intact Media Group anunta ca televiziunile sale au fost lider de audienta in Day Time (intervalul orar 10,00 - 16,00), in primul trimestru al anului 2012. Astfel, tot atunci, reprezentantii trustului declarau ca in medie, "Antenele" depasesc posturile din trustul din care face parte Pro TV cu 8,4%, potrivit Kantar Media.
Si asta dupa ce, tot Intact anuntase ca in luna ianuarie, televiziunile sale au depasit, pentru prima data, pe cele ale CME, dupa numarul de telespectatori inregistrati la nivelul intregii zile. Grupul condus de Adrian Sarbu isi pastra atunci pozitia de lider doar pe intervalele "Prime time" si "Morning".
Seria anunturilor facute de cei de la Intact Media Group i-au determinat astfel, pe cei de la CME, sa anunte marti ca "in primul trimestru al anului 2012, respectiv in ianuarie-martie 2012, CME a surclasat la distanta uriasa trustul Intact, pe toate categoriile de public si pe toate segmentele