Inca nu a inceput campania electorala, dar politicienii au furat startul. Centrul Capitalei este impanzit cu afise cu un plici, in timp ce bucurestenii din sectorul 2 il pot privi in ochi, in fiecare zi, pe Cristian Popescu, ale carui bannere uriase ocupa cam jumatate de bloc fiecare.
Campania electorala incepe, oficial, pe 10 mai si se incheie pe 9 iunie, timp in care legea electorala nu interzice explicit nicio forma de reclama pentru aspirantii la fotoliul de primar.
Candidatii justifica bannerele aparute prematur prin faptul ca nu cer votul cetatenilor, ci doar isi "informeaza corect alegatorii". Cat despre steagurile cu plici, simbol asociat cu Silviu Prigoana, candidatul PDL la Primaria Capitalei, democrat-liberalul spune ca nu le-a comandat el si, cel mai probabil, "o firma de publicitate a vrut sa-mi faca o surpriza".
Povestea pliciului
Silviu Prigoana a inceput sa fie asociat cu imaginea pliciului in urma harjonelilor amoroase pe care le-a avut cu Adriana Bahmuteanu, actuala sa sotie de care doar el mai stie de care ori a divortat. Ba doamna lui Prigoana a povestit ca-n familie nu se foloseste spray de muste si, la o incaierare conjugala, au pus mana pe plici, desi inca nu e foarte clar "care din noi a dat mai tare, care a dat mai incet".
Recent, vicepresedintele PDL Theodor Paleologu deslusea, ironic, semnificatia obiectului: "Pliciul e un element de brand personal de care Silviu Prigoana este mandru. Pliciul denota barbatie, autoritate, pasiune", scria Paleologu pe Facebook.
Acum, pliciul este prezent pe steagurile amplasate pe tot bulevardul Unirii din sectorul 3 al Capitalei. In plus, a fost lansat si Pliciul.ro, unde internautii sunt invitati sa isi lase adresa de email pentru a afla, ulterior, ce poate face obiectul. Mai multe detalii despre puterea pliciului vor primi pe 30 aprilie