Mercury 360, unul din cele mai importante grupuri independente de marketing şi comunicare de pe piaţa locală, şi-a lansat agenţia de digital Outbox, de la care aşteaptă afaceri de câteva sute de mii de euro.
"Nu a fost un moment concret în care am hotărât să lansăm agenţia Outbox. Aveam deja o divizie de digital care activa de foarte mult timp în piaţă şi care dezvolta proiecte. Am decis însă că este momentul să punem focus pe digital şi să separăm o entitate de business care să îşi concentreze atenţia pe această direcţie", spune Adrian Pavelescu, managing director Outbox.
Lansarea agenţiei vine în contextul în care piaţa de advertising transferă din ce în ce mai mult interes şi resurse în zona de digital, iar competenţele de online, precum şi volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente în ultimii ani, spun reprezentanţii Outbox.
Printre clienţii agenţiei se numără Nescafé Alegria, Choco Latte de la Dr. Oetker, Purina şi Zuzu. Aceştia sunt aceiaşi clienţi pentru care agenţia a lucrat şi în momentul în care era doar o divizie în cadrul Mercury.
"Sunt branduri de parteneriat pe care le-am învăţat şi pe care acum le ştim", spune Pavelescu.
El spune că este deschis spre colaborări cu clienţi noi, însă adăugarea de noi nume în portofoliu nu este o activitate principală, agenţia concentrându-şi atenţia pe clienţii actuali. În ceea ce priveşte găsirea de clienţi noi, Pavelescu spune că nu agenţia merge către companii, ci invers.
Agenţia Outbox realizează pentru clienţi platforme de comunicare digitală indiferent de canalele specifice. Pavelescu mai spune că agenţia nu vrea să se focalizeze pe un singur canal, ci vrea să propună clienţilor platforme integrate de comunicare.
"Campaniile integrate vin cu soluţii pentru a ajunge la consumatori. Pot spune că am plecat de la