DN 73, şoseaua ce leagă Piteştiul de Braşov, stă plină de gropi de cel puţin zece ani. Şoseaua care leagă localităţile Piteşti, Câmpulung şi Braşov, cu o lungime de 103 kilometri, are toate şansele să rămână plină de gropi şi în 2012. De zece ani, cel puţin, drumul stă nereparat. Prima tentativă de reparaţie a avut loc în 2002, când a fost semnat un contract în valoare de 10 milioane de euro cu firma Italstrade pentru repararea drumului. După repararea unei mici porţiuni situate spre judeţul Braşov, contractul a fost reziliat. Drumul, cu o importanţă turistică mare şi util şi celor ce doresc evitarea aglomeraţiei de pe DN1, arată jalnic. Este plin de gropi, betonul din care au fost construite anumite porţiuni e fisurat, are marginea distrusă, iar podurile stau să cadă.
„În ultimii ani (...) am sesizat toate autorităţile statului cu privire la starea de degradare avansată a DN73. Nu suntem afectaţi numai noi, muscelenii, care suntem nevoiţi să parcurgem acest drum în stare avansată de degradare, ci şi turiştii care vizitează un bazin turistic imens: lacul de acumulare Râuşor, Pecineagu, Cheile Dâmboviţei şi Cheile Dâmbovicioarei, peşteri, Masivul Iezer-Păpuşa şi Piatra Craiului. DN73 este parcurs şi de transportatori, fiind o cale rutieră directă de legătură între Muntenia şi Transilvania, Moldova", încercau locuitorii din Câmpulung Muscel să sensibilizeze Guvernul într-o petiţie adresată în 2010 şefului de atunci al acestuia, Emil Boc. Zeci de accidente şi distrugeri de autoturisme au loc anual din cauza stării proaste a drumului. Aproximativ 30 de autoturisme au ieşit cu anvelopele şi jantele distruse după ce au dat noaptea într-o groapă în vecinătatea localităţii Mărăcineni.
Bucuria a ţinut puţin
De aceea, în vara anului trecut vestea că CNADNR - Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - a selectat contructorul care