- Social - nr. 995 / 18 Aprilie, 2012 Consilierii locali sunt personalitati importante ale comunitatilor. Cetatenii asteapta de la ei implicare, un comportament exemplar si un serviciu important si vizibil adus acestora. Ei trebuie sa serveasca comunitatea din care fac parte si sunt chemati sa o sprijine prin initiative, idei si decizional, consolidand rolul de institutie democrata a Consiliului local. Apropierea intre membrii comunitatii locale prin intermediul Consiliului local – primar, viceprimar, secretar –, cat si serviciile de specialitate ale Primariei, consolidarea relatiilor organismelor Administratiei publice locale in jurul Consiliului local si sprijinirea acestuia de catre comunitate si invers, reprezinta o solutie demult asteptata, context in care implicarea, atitudinea, competenta, comportarea, integritatea, moralitatea si corectitudinea devin primordiale. Dar fata de toate acestea nu intotdeauna se observa din partea consilierilor locali o atitudine constructiva si de progres, un mod de gandire, o crestere a exigentei si autoexigentei fata de tot ce facem si se intampla in jurul nostru, in conformitate cu juramantul depus, cu respectarea Legii administratiei publice locale (215/2001) si a Regulamentului de functionare a Consiliului local, cat si a legilor privind transparenta decizionala in administratie si a masurilor pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice (52/ 2003, 161/2003). Concret, voi incerca sa exemplific modul de gandire si atitudine al factorilor raspunzatori, cu referire la cei alesi, platiti din bani publici sa-i reprezinte interesele. In cei patru ani de mandat niciun consilier local al municipiului Tarnaveni nu a organizat, cel putin o data pe trimestru, intalniri cu cetatenii, nu a cordat audiente si nu a prezentat in Consiliul local informari privind problemele ridicate la intalnirile cu cetatenii, asa