Televiziunea publică şi ZebraPay, o companie care oferă servicii de plată electronice prin intermediul unor terminale de tip self-service, au încheiat un parteneriat prin care TVR va distribui către publicul larg ştiri prin intermediul unui crawl permanent pe monitoarele terminalelor ZebraPay.
Prin acest parteneriat, care este unic pe piaţa media românească, TVR oferă un flux RSS customizat, care conţine ştirile zilei, informaţii despre vreme şi curs valutar, dar şi alte informaţii de interes general. ZebraPay deţine în prezent 600 de terminale în marile oraşe ale ţării (circa o treime sunt în Bucureşti), dar îşi propune extinderea reţelei până la 5.000 de puncte de prezentare.
Terminalele ZebraPay sunt disponibile în locaţii precum supermarket-uri, hipermarket-uri, centre şi galerii comerciale, pieţe agroalimentare, universităţi şi campusuri universitare, colegii, licee şi benzinării.
Din statisticile companiei, terminalele pe care rulează acum crawl-ul de ştiri TVR sunt expuse unui număr de peste peste 1 milion de vizitatori pe zi. Acestea atrag zilnic peste 1.500 de clienţi unici şi peste 3.000 de curioşi care navighează prin meniul terminalelor.
"Inovaţia este una dintre valorile televiziunii publice, identificate în procesul de elaborare a Cartei TVR, început în 2011", declară Alexandru Lăzescu, preşedinte şi director general al televiziunii publice. "Inovăm în creaţia şi modul de distribuţie a conţinutului TV. Inovăm în interactivitatea şi comunicarea cu publicul nostru. Inovăm încă de pe acum în relaţia cu noile tehnologii, pentru a fi un jucător de referinţă pe piaţa de televiziune în următoarele decenii", explică Lăzescu ideea acestui parteneriat.
"Am văzut în parteneriatul cu TVR o oportunitate de a aduce valoare adăugată serviciilor disponibile la terminalele noastre, dar şi un element de diferenţier