Computer Generated Solutions Romania (CGS), unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de call center de pe piata locala, va angaja peste 500 de oameni pana la finalul anului, a declarat pentru Wall-Street.ro, Vladimir Sterescu, directorul general al companiei.
Compania are in prezent in jur de 2500 de angajati, iar in toamna anului trecut managerul estima ca numarul de salariati ar putea ajunge in 2012 pana la aproape 3.500 de persoane.
“Lucrurile s-au mai temperat si am revizuit estimarea la in jur de 3.000 de angajati. Dar contractele exista pentru a merge spre 3500. Fata de inceputul lui 2011, in acest an am intrat cu o pozitie mult mai buna, stim de unde ne vine businessul, de unde vine cresterea. Am intrat cu niste contracte semnate la finalul anului trecut, dar si aceste contracte sunt dictate de niste faze ale unor tranzitii, ale unor implementari pe care clientii le fac si de multe ori ei sunt cei care tempereaza lucrurile. Si lucrurile incep sa se dilueze putin si, de aceea, probabil ca vom fi undeva intre 3.000-3.500 de oameni la finalul anului”, spune Sterescu. Crestere de peste 50% in 2011 Anul trecut CGS si-a majorat afacerile cu peste 50% fata de 2010, cand compania a avut o cifra de afaceri de 19,7 milioane de euro. Si profitul companiei s-a majorat, insa managerul nu a oferit date despre procentul de crestere al acestuia. In urma cu doi ani, CGS a avut un profit net de 3,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.
Pe de alta parte, pentru 2012, Sterescu se asteapta ca afacerile companiei sa evolueze chiar mai bine decat anul trecut, deci sa creasca cu cel putin 50%.
Domeniul care genereaza cel mai mare business pentru CGS este cel de IT si telecomunicatii, acesta insemnand peste 60% din cifra de afaceri a companiei.
“Oferim suport in opt limbi straine pentru doi dintre primii trei producatori de co