Şerban Huidu era apt să conducă în momentul producerii accidentului din 2011 în care trei persoane şi-au pierdut viaţa, potrivit concluziilor expertizei de specialitate efectuate în cauză.
Potrivit unui comunicat al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (PÎCCJ), dosarul se află în fază avansată de soluţionare. În această cauză, urmare a depunerii concluziilor expertizei tehnice şi a comunicării acestora, părţile din dosarul cauzei nu au formulat obiecţiuni. Expertul parte, desemnat în cauză de către una dintre părţi, a solicitat lămuriri suplimentare în raport de concluziile conform cărora “autoturismul nu a derapat”.
Astfel, procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Braşov au transmis Institutului de Expertize Criminalistice solicitarea prin care expertul parte a cerut lămuriri suplimentare în legătură cu împrejurările producerii accidentului rutier, având în vedere concluziile din expertiză, potrivit cărora ‘autoturismul nu a derapat’.
Urmează ca Institutul de Expertize Criminalistice să formuleze punctul de vedere în raport cu precizările solicitate, într-un termen rezonabil.
Procurori ai Parchetului de pe lângă Judecătoria Braşov au dispus, pe 18 octombrie 2011, începerea urmăririi penale faţă de Şerban Huidu.
Din probatoriul administrat până în acest moment al urmăririi penale a rezultat faptul că, pe 16 octombrie 2011, în timp ce se deplasa pe DN 1, în dreptul km 149 din direcţia Predeal spre Braşov, aflat la volanul unui autoturism, învinuitul, în urma neadaptării vitezei la condiţiile de drum (carosabil ud), a pătruns pe contrasens şi a intrat în coliziune cu o Dacia Logan ce venea din sens opus. În urma impactului a rezultat decesul ocupanţilor autoturismului Logan.
Şerban Huidu era apt să conducă în momentul producerii accidentului din 2011 în care trei persoane şi-au pierdut viaţa, potrivit