Piata americana de publicitate in medii digitale a crescut in 2011 pana la nivelul record de 31 de miliarde de dolari. Contul de creatie Bancpost va fi administrat de Lowe&Partners. Agentia Brandient a fost premiata pentru logo-ul realizat pentru eMag. TVR si Circom Regional organizeaza un curs de specializare in videojurnalism. Iar Adrian Sarbu, seful grupului CME, s-a retras dintr-o pozitie de conducere detinuta in compania care opereaza cel mai important post al grupului in Cehia, TV Nova.
Piata americana de publicitate in medii digitale a crescut cu 22% in 2011, pana la nivelul record de 31 de miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport IAB-PricewaterhouseCoopers US. Potrivit raportului, cea mai mare crestere a inregistrat-o segmentul mobil, cu un plus de 149% pana la 1,6 miliarde de dolari. Aproape jumatate din totalul banilor - 14,8 miliarde de dolari (+27% fata de 2010) - sunt revendicati de segmentul publicitatii prin motoare de cautare, in timp ce publicitatea de tip display a totalizat 11,1 miliarde de dolari (+15%). Publicitatea video a atras 1,8 miliarde de dolari. Clientii din domeniul retail reprezinta categoria cu cele mai mari cheltuieli de publicitate in medii digitale (22% din total). Orlando Nicoara comenteaza pe blogul sau ca, in 2011, Google "a avut venituri totale de 37,9 miliarde de dolari din care advertisingul reprezinta 36,5 miliarde. Cam 52-54% sunt generate international ceea ce inseamna ca in SUA Google a generat in jur de 16 miliarde. Adica, matematic, peste 50% din piata".
Agentia Lowe&Partners a castigat licitatia pentru contul de creatie al Bancpost, urmand sa se ocupe de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pantru toate produsele retail si corporate ale banii, potrivit unui comunicat de presa. Echipa care a dezvoltat propunerea de comunicare castigatoare a licitatiei a fost coordonata de Oana