Înzestrat doar cu obiectivul camerei de filmat şi cu tolba plină de creativitate, cu focus pe afacerile, dar şi pe oamenii mediului de afaceri românesc, producătorul care asuma să prezinte, printr-un produs televizionistic, activităţile operatorilor economici, naviga, în fapt, pe linia subţire dintre rigorile produsului de publicitate şi mantra etică pe care alege să o invoce sau nu.
Invitatul ediţiei, deşi aflat la o vârstă la care, majoritatea congenerilor săi, îşi caută încă drumul profesional, face producţii de televiziune, dedicate, în special, mediului de afaceri, din specia emisiunilor de infotainment, spoturi comerciale, dar şi pentru campanii cu caracter profund social(spotul Fundaţiei Sf Stelian pentru bătrânii abandonaţi), prilej cu care am glisat printre subiecte despre rolul educativ pe care trebuie să îl joace spaţiul audio-vizual, nu doar din perspectiva CSR a companiilor, ci şi din punctul de vedere al celor ce pun în operă aceste campanii de promovare.
Un nou proiect în care este implicat invitatul ediţiei, o premieră pentru România a postului Discovery, este iarăşi un prilej de reflecţie despre ceea ce poate construi, stabil, mediul audio vizual, departe de proiecţiile de tip fata morgana, pentru un public cu apetit din ce în ce mai crescut pentru consumul de conţinut de reportaje şi introspecţii în decriptarea realităţilor, aşa după cum, de altfel, este şi cel al Rfi România.
Invitatul emisiunii Business on air: Ciprian Neculau, producător independent de televiziune
Emisiunea Business on air din 19 aprilie 2012
Înzestrat doar cu obiectivul camerei de filmat şi cu tolba plină de creativitate, cu focus pe afacerile, dar şi pe oamenii mediului de afaceri românesc, producătorul care asuma să prezinte, printr-un produs televizionistic, activităţile operatorilor economici, naviga, în fapt, pe linia subţire dintre ri