Jocul de imagine al celor doi copresedinti USL seamana destul de mult cu scenariul vazut in filmele americane, "politistul bun, politistul rau".
Doua-trei saptamini a tinut minunea. Un discurs frumos si echilibrat in Parlament, o disponibilitate afisata pentru dialog si o sanctiune originala pentru un subordonat care a luat in deridere pogromul de la Iasi. Doua-trei saptamini in care Victor Ponta a parut pentru unii o posibila alternativa, iar pentru altii un interesant caz psihiatric. Apoi miracolul s-a spulberat. Atacuri grosolane (la granita dintre iliescenism si peremism) impotriva Guvernului, ironii de Dimbovita la adresa premierului, comentarii lipsite de bun simt pe seama femeilor din PDL. Totul culminind cu o motiune de cenzura in care nici opozitia nu crede. Ca dovada, motiunea a fost depusa cu numarul minim de semnaturi cerute de lege, astfel incit, dupa alegerile locale, USL sa mai depuna una, ultima posibila in aceasta legislatura. A declarat-o chiar Victor Ponta. In tot acest timp, vocea lui Crin Antonescu s-a auzit tot mai putin. Fie a tacut, fie nu l-a mai bagat nimeni in seama (poate cu exceptia cazului Chiliman), cert este ca a iesit usor din scena. Aproape ca a redevenit simpatic. De altfel, jocul de imagine al celor doi copresedinti USL seamana destul de mult cu scenariul vazut in filmele americane, "politistul bun, politistul rau". Cind Antonescu era infierbintat si folosea intr-o fraza mai mult "Basescu" decit Gidea, Ciutacu & Co., Ponta statea pe margine si venea cu replicile simpatice si echilibrate. Cind liderul PSD si-a inceput razboiul cu Elena Udrea si Roberta Anastase, Antonescu s-a retras discret din scena. Mai nou, dupa contrele cu femeile din PDL, Ponta incearca si cu un barbat, premierul Ungureanu, timp de respiro pentru seful PNL. Nu e clar daca iesirile publice ale celor doi fac parte dintr-o regie conceputa in detaliu de consi