Agentiile romanesti, firmele, dar si persoanele fizice din Romania sunt indemnate de agentia McCann Erickson si de Cannes Lions Romania sa participe la o competitie globala lansata de Fundatia Bill & Melinda Gates si de festivalul international de creatie publicitara Cannes Lions, in care sunt cautate "proiecte inovatoare care pot schimba felul cum sunt comunicate si intelese programele umanitare din intreaga lume". Autorii proiectului ce va fi declarat castigator va primi 1 milion de dolari pentru a-l pune in aplicare, iar 10 finalisti vor primi o finantare initiala de 100.000 de dolari pentru a-si dezvolta ideea.
Competitia "Aid is working. Tell the world" pleaca de la ideea ca proiecte umanitare dezvoltate in intreaga lume - ce vizeaza probleme majore precum foametea, saracia, lipsa accesului la medicamente etc. - beneficiaza de finantari de miliarde de dolari, dar adesea problemele nu par sa fie rezolvate si persista intrebari legate de felul cum sunt folositi acesti bani si unde ajung ei de fapt. Obiectivul campaniei este sa redea oamenilor increderea ca banii pe care ii doneaza in scopuri umanitare sunt folositi in scopul declarat prin modalitati inovatoare de a comunica acele proiecte umanitare care au avut impact.
Potrivit McCann Erickson/Cannes Lions Romania, oricine poate inscrie in aceasta competitie o idee de comunicare care sa raspunda cerintelor, "pe doar o pagina A4 (fata-verso)". Inscrierile se pot face pana pe data de 15 mai.
Vezi detalii despre cerinte si ce fel de proiecte pot sau nu pot fi inscrise pe site-ul oficial.
Dupa incheierea inscrierilor, pana in luna iulie vor fi selectate 10 proiecte finaliste. Acestea vor primi o finantare initiala in valoare de 100.000 de dolari, pentru a fi dezvoltate. Apoi, in noiembrie, finalistii vor merge in campusul Fundatiei Bill & Melinda Gates din Seattle, unde vor fi consili