Contul de creatie al Bancpost a fost castigat, in urma unui pitch, de catre agentia Lowe&Partners care va coordona aceasta activitate pentru toate produsele retail si corporate ale bancii.
"Agentia a fost declarata castigatoare a pitchului de creatie si va oferi servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala", se arata intr-un anunt al Lowe&Partners.
Unul dintre obiectivele parteneriatului este dezvoltarea unei strategii de comunicare diferentiatoare pentru produsele bancii.
„Oamenii sunt mult mai putin receptivi la produsele bancare in conditiile economice de azi, tocmai de aceea strategia de comunicare este foarte importanta. Am urmarit sa iesim din cliseele comunicarii clasice bancare”, a afirmat Mihai Fetcu, creative director Lowe&Partners.
Echipa agentiei care a dezvoltat propunerea de comunicare castigatoare in pitch-ul Bancpost a fost coordonata de Oana Cociasu si este formata din Razvan Dumitrescu, strategy director, Mihai Fetcu, creative director, Marina Cordun, copywriter, Claudia Pascu, art director, Ana Smultea, senior account manager si Elena Cernatescu, e-tinker.
Prezenta pe piata din Romania de 19 ani, Lowe creeaza pentru clienti precum Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Romana.
Lowe este o companie americana cu headquarters la Londra si birouri in peste 90 de tari si peste 9.000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume.
Lowe &Partners este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One. Contul de creatie al Bancpost a fost castigat, in urma unui pitch, de catre agentia Lowe&Partners care va coordona aceasta activitate pentru toate produsele retail si corporate ale bancii