Europa Centrală și de Est joacă un rol important în strategia brandului de lux Rolls Royce, a declarat pentru „Adevărul”, Frank Timmerman, directorul de comunicare al Rolls Royce. De aceea, România a fost una dintre destinațiile alese pentru prezentarea celui mai nou model al firmei britanice, Ghost LWB (versiunea cu ampatament extins).
Anul trecut brandul Rolls Royce a înregistrat vânzări globale de 30.538 unități, înregistrându-se un record all time. Europa reprezintă 20-21% din totalul acestei cifre. Și aici Rolls Royce a înregistrat un record de vânzări.
Conform volumului de vânzări, cea mai importantă piață din Europa pentru Rolls Royce este Marea Britanie. A doua mare piață este Rusia și a treia este Germania.
În Rusia, în 2011, Rolls Royce a întregistrat rezultate foarte bune, când volumul unităților vândute, practic s-a dublat.
„Conform evoluției economice a Europei Centrale și de Est vedem că numărul de oameni bogați de aici crește și suntem încrezători că Rolls Royce are un viitor pe piața din țara dvs”, a spus Timmerman. Acesta a continuat: „Am autorizat un service autorizat pentru Rolls Royce la Automobile Bavaria. Acest service deservește și țările vecine, precum Bulgaria”. Conform declarațiilor lui Michael Schmidt, proprietarul Automobile Bavaria, în România, Rolls Royce are în portofoliu 67 de clienţi.
Frank Timmerman spune că istoricul brand britanic are o clientelă diversificată care are un singur lucru comun, pasiunea pentru lux și calitate.
“Clienții Rolls Royce sunt la fel de diverși cum sunt și cele 44 de mii de culori exterioare pe care le oferim pentru mașinile noastre. Clienții noștri sunt cele mai individualizate persoane pe care le cunosc, aproape că nu au nimic în comun. Acceptă numai ceea ce este mai bun și poate fi cumpărat cu banii lor, nu acceptă compromisuri. Aș spune că, în general, 80% dintre clienț