Transportul în comun din Piteşti a rămas, din punct de vedere al traseelor, la nivelul anilor 80, deşi suntem în 2012. Oraşul s-a extins mult, în special din punct de vedere economic. Firmele au creat locuri de muncă în zone mărginaşe, unde niciun mijloc de transport nu ajunge. Iar unele cartiere sunt complet lipsite de staţii de autobuz. Piteştenii din Popa Şapcă, Calea Drăgăşani, Poiana Soarelui şi din Tudor Vladimirescu au nevoie de staţii de autobuz în cartierele lor, pentru a avea acces mai uşor în Centru sau în alte zone.
Iar piteştenii care lucrează pe Strada Depozitelor (unde s-au înfiinţat foarte multe societăţi comerciale) trebuie să beneficieze şi ei de un mijloc de transport.
Nimeni din Primărie nu s-a gândit, de exemplu, la faptul că Spitalul Judeţean nu are o staţie de autobuz. Acolo vin oameni bolnavi, oameni cu probleme, nu toţi au maşini şi, cel mai probabil, sunt nevoiţi să plătească un taxi ca să-i lase lângă spital.
De asemenea, nimeni nu s-a gândit la ideea de a face abonamente pentru o zi, valabil pe toate liniile. În momentul de faţă, piteşteanul ştie că trebuie să plătească 1,8 lei pentru o singură călătorie. Este anormal să plăteşti 1,8 lei pentru o călătorie, dacă într-o zi ai de făcut 10 călătorii, de exemplu. Ar trebui să dai 18 lei într-o zi doar pe autobuz – şi este enorm!
Dacă s-ar face abonamente de o zi, pe toate liniile, autobuzele ar fi mult mai rentabile. Haideţi să ne gândim, în primul rând, la banii piteştenilor!
Mai mult decât atât: foarte multe maşini care parchează în centru vin din cartierele unde nu există transport în comun. Dacă acei oameni ar putea să se suie într-un autobuz, poate că traficul din oraş ar fi mai fluid.
Şi, evident, ca să ne putem socoti civilizaţi, ar trebui să putem pleca o dată la 5 minute cu un autobuz!, se arată într-un material primit din partea lui Daniel Dragom