Noul avion monopost Elektra One Solar, realizat de Solar World in colaborare cu PC-Aero, este alimentat integral cu energie solara, fiind dotat cu panouri fotovoltaice aplicate la nivelul aripilor.
Contrar recomandarilor parintelui lui Icar, soarele nu-i dauneaza catusi de putin acestui nou venit in categoria aparatelor de zbor ultrausoare, relateaza Casa e Clima.
Noul model a fost creat dupa lansarea unui alt proiect similar, Elektra One, purtand semnatura specialistilor de la Solar World, dar cu performante net superioare, reusind sa atinga o viteza dubla fata de predecesorul sau.
Elektra One Solar cantareste doar 400 de kilograme si este in masura sa zboare timp de peste 8 ore, pe o distanta de circa 965 de kilometri, putand transporta o incarcatura utila de circa 100 de kilograme, inclusiv pilotul.
"Elektra One Solar reprezinta un exemplu elocvent pentru modul in care mobilitatea se va baza tot mai mult in viitor pe vehicule electrice eficiente si ecologice", a declarat Frank Asbeck, administratorul delegat al Solar World.
"E timpul sa punem capat dependentei de combustibili fosili pentru a ne deplasa: energia solara, abundenta si disponibila pe scara larga, e cea mai potrivita alegere pentru zbor", a tinut sa sublinieze Asbeck.
Noul avion monopost Elektra One Solar, realizat de Solar World in colaborare cu PC-Aero, este alimentat integral cu energie solara, fiind dotat cu panouri fotovoltaice aplicate la nivelul aripilor.
Contrar recomandarilor parintelui lui Icar, soarele nu-i dauneaza catusi de putin acestui nou venit in categoria aparatelor de zbor ultrausoare, relateaza Casa e Clima.
Noul model a fost creat dupa lansarea unui alt proiect similar, Elektra One, purtand semnatura specialistilor de la Solar World, dar cu performante net superioare, reusind sa at