Interviu cu Dana Dina, managerul magazinelor Dress Boutique şi Soph Romantic Boutique
De curând, Dress Boutique şi-a făcut apariţia în Maritimo Shopping Center. Care au fost urmările acestei inaugurări?
Urmările acestei inaugurări nu au întârziat să apară, aşa încât, chiar de la inaugurarea Maritimo, mi s-a făcut o propunere de deschidere a unui Dress Boutique într-un mall din Bucureşti. Bineînţeles că am acceptat, s-au purtat discuţii şi încercăm în luna februarie să deschidem. Va fi un magazin asemenea celor din Constanţa. Celălalt punct pe care îl vom deschide în Bucureşti va fi finalizat în curând. Este situat în centrul vechi, o zonă foarte frumoasă. Cele două magazine vor fi o îmbinare între Dress Boutique şi Soph Romantic Boutique. Dorim să aducem şi Soph la Maritimo. Consider că pe Constanţa am atins deja target-ul, din cauza aceasta Bucureştiul este o soluţie foarte bună acum. Apariţia unui alt punct de lucru adaptat la puterea de cumpărare a Constanţei ar fi deja prea mult.
Magazinul de pe I. G. Duca a avut un rol de tranzit, de rebranding, de transformare din Soho în Dress Boutique. Nu putea rămâne în magazinul de pe I. G. Duca, în spaţiul acela micuţ şi în acea zonă. Ne-a ajutat mult pentru că ne-am creat o clientelă acolo, lumea ne-a dorit, am reuşit să găsim un spaţiu potrivit pe bulevardul Tomis, care mi se pare foarte ok pentru imagine. Nu avea sens să ţinem magazinul de pe I. G. Duca, mai ales că era foarte aproape de cel de pe Tomis nr. 69.
Magazinul din Faleză Nord a intrat în renovare, s-a mutat într-un spaţiu nou şi are deja „aerul" Dress Boutique. În Dubai, franciza noastră este identică.
Cum a ajuns Dress Boutique tocmai în Dubai?
Am început acest sistem de francizare pentru că am avut diverse cereri de asociere de la persoane care au găsit Dress Boutique interesant şi necesar în alte zone ale ţării şi chiar