Are 16 cilindri, 1001 cai putere, atinge viteza de 100 km/h în 2,5 secunde şi poate atinge viteza maximă de 407 km/h. Preţul de pornire este de un milion de dolari.
Bugatti Veyron este compus din câteva cifre incredibile. Ceea ce a început ca o simplă idee în cadrul Volkswagen Group, a devenit echivalentrul unui avion Concorde pe şosele, relatează businessinsider.com.
Citeşte şi FOTO: Maşinile viitorului. Ce maşini vor scoate pe piaţă marile branduri AUTO
La începutul secolului 20, numele Bugatti era sinonim cu performanţa. Italianul Ettore Bugatti, naturalizat în Franţa, a fondat compania în 1909 şi a construit unele dintre cele mai performante şi legendare maşini din istorie. Cu toate acestea, problemele financiare şi schimbările de pe piaţa automobilelor l-au determinat să închidă fabrica în 1952.
Vezi şi FOTO: TOP 10 maşini exotice
Ccompania a fost reînviată de două ori. La sfârşitul anilor '80, afaceristul italian Romano Artoli a achiziţionat brandul Bugatti şi a construit super-maşina EB110. Însă compania a fost închisă în 1995.
În 1998, grupul Volkswagen a cumpărat numele Bugatti şi a lansat câteva maşini de concept pe circuitele de spectacol. În 2001, producătorii au decis să fabrice cea mai rapidă maşină din lume în fabrica de la Molsheim din Franţa.
Cum este produs bolidul care sfidează aproape toate legile fizicii?
Are 16 cilindri, 1001 cai putere, atinge viteza de 100 km/h în 2,5 secunde şi poate atinge viteza maximă de 407 km/h. Preţul de pornire este de un milion de dolari.
Bugatti Veyron este compus din câteva cifre incredibile. Ceea ce a început ca o simplă idee în cadrul Volkswagen Group, a devenit echivalentrul unui avion Concorde pe şosele, relatează businessinsider.com.
Citeşte şi FOTO: Maşinile viitorului. Ce maşini vor scoate pe piaţă marile branduri AUTO
La începutul secolului 20, nume