Peste 100 de absolvenţi de studii superioare au fost informaţi cu privire la posibilităţile de angajare şi au primit sfaturi practice în cadrul proiectului "Şanse mai bune pentru ocuparea tinerilor absolvenţi de studii superioare – STASS", derulat de Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro.
Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro alături de parteneii MEDIAFAX şi MEDIA SAT, au finalizat campania de informare şi consiliere privind oportunităţile de ocupare în regiunea Bucureşti-Ilfov, cea de-a patra activitate din cadrul proiectului Şanse mai bune pentru ocuparea tinerilor absolvenţi de studii superioare – STASS.
Pe toată durata acestei activităţi încheiate în 30 martie, 128 de tineri absolvenţi de studii superioare au beneficiat atât de informaţii utile la nivel general, precum sectoarele în care au cele mai mari şanse de angajare, cât şi de sfaturi practice personalizate pentru fiecare în parte, menite să îi ajute la îmbunatăţirea CV-ului şi a scrisorii de intenţie.
În cadrul seminariilor de informare, absolvenţilor li s-au prezentat cele cinci sectoare care oferă cele mai multe locuri de muncă pentru ei, aşa cum au rezultat din analiza realizată în cadrul proiectului: vânzări, asigurări, IT/software, inginerie/tehnologie, medical/farmacii.
Pornind de la identificarea problemelor precum lipsa de proactivitate în căutarea unui loc de muncă sau limitarea la site-urile de joburi pentru a găsi posturile vacante, în cadrul activităţii de consiliere, specialiştii au oferit sfaturi pentru fiecare dintre paşii procesului de angajare, de la cum găseşti oportunităţile, la cum să te prezinţi la interviu.
Subiectele care au trezit cel mai mare interes din partea absolvenţilor consiliaţi au fost forma şi conţinutul CV-ului şi a scrisorii de intenţie şi sfaturile pe tema comportamentului non-verbal pe care trebuie să-l abordeze î