Creşterea tot mai mare a numărului de tineri care se droghează şi, implicit, dezvoltarea rapidă în România a unei pieţe puternice, chiar foarte bine organizate, de vânzare a stupefiantelor, a declanşat alarma în rândul organizaţiilor antidrog. Faptul că heroina, cocaina, cannabisul şi, în special, aşa-numitele etnobotanice (droguri legale) se vând la colţul străzii precum pâinea i-a făcut pe specialiştii de la Agenţia Naţională Antidrog să lanseze o campanie inedită de luptă împotriva consumului de stupefiante: i-au ”momit” pe consumatori cu ”magazine de vise” inexistente deschise pe facebook. Creşterea tot mai mare a numărului de tineri care se droghează şi, implicit, dezvoltarea rapidă în România a unei pieţe puternice, chiar foarte bine organizate, de vânzare a stupefiantelor, a declanşat alarma în rândul organizaţiilor antidrog. Faptul că heroina, cocaina, cannabisul şi, în special, aşa-numitele etnobotanice (droguri legale) se vând la colţul străzii precum pâinea i-a făcut pe specialiştii de la Agenţia Naţională Antidrog să lanseze o campanie inedită de luptă împotriva consumului de stupefiante: i-au ”momit” pe consumatori cu ”magazine de vise” inexistente deschise pe facebook.
Cum foarte multe dintre tranzacţii se fac pe internet, specialiştii Agenţiei Naţionale Antidrog s-au gândit că spaţiul virtual este locul cel mai bun pentru a-i "ataca" şi ”pedepsi” pe consumatori. Scopul ineditei aplicaţiei a fost acela de a-i identifica pe cei mai vulnerabili dintre posibilii drogaţi şi a-i face să înţeleagă, prin mesaje lansate pe facebook, că stupefiantul ucide.
În primul pas al campaniei, publicul ţintă a fost expus la anunţuri-capcană on-line ale unor magazine false care, chipurile, ar vinde droguri. În pasul doi, au fost selectate persoanele cele mai vulnerabile, cele care au intrat în magazinele de vise pentru a-şi procura raţia de stupefiant prin interm