Identitatea puştiului zâmbitor de pe ambalajele Kinder nu a fost cunoscută până în 2005, când Gunther şi-a publicat autobiografia, "The Chocolate Kid". La scurt timp după aceea, fotografia lui de pe produsele Kinder a fost înlocuită, compania anunţând că era timpul pentru o schimbare. "Copilul cu ciocolata" povesteşte mai nou în interviuri că numeroasele campanii Kinder pentru care a servit ca imagine nu l-au îmbogăţit nici pe departe. Pe când avea doar 10 ani, Guenter Euringer a participat la o şedinţă foto pentru care a primit 300 de mărci (echivalentul a 150 de euro astăzi).
Chipul lui angelic, părul blond şi dinţii perfecţi au atras atenţia agenţilor de publicitate de la compania Kinder, iar Guenter a fost ales să fie imaginea produselor de ciocolată. Timp de 32 de ani, fotografia lui a apărut pe milioane de ambalaje Kinder, însă nu exista niciun contract care să prevadă că el ar primi un procent din vânzări. "La început mă simţeam foarte mândru când îmi vedeam poza în supermarketuri", spune Guenter, "dar apoi am început să mă satur să fiu asociat mereu cu acea imagine şi oamenii să mă întrebe câţi bani am făcut cu Kinder".
Identitatea puştiului zâmbitor de pe ambalajele Kinder nu a fost cunoscută până în 2005, când Gunther şi-a publicat autobiografia, "The Chocolate Kid". La scurt timp după aceea, fotografia lui de pe produsele Kinder a fost înlocuită, compania anunţând că era timpul pentru o schimbare. "Copilul cu ciocolata" povesteşte mai nou în interviuri că numeroasele campanii Kinder pentru care a servit ca imagine nu l-au îmbogăţit nici pe departe. Pe când avea doar 10 ani, Guenter Euringer a participat la o şedinţă foto pentru care a primit 300 de mărci (echivalentul a 150 de euro astăzi).
Chipul lui angelic, părul blond şi dinţii perfecţi au atras atenţia agenţilor de publicitate de la compania Kinder, iar Guenter a fost