Apple, cea mai valoroasă companie din lume, cotată cu cele mai multe şanse să fie prima din istorie care să atingă o valoare de piaţă de 1.000 de miliarde de dolari, este recunoscută şi apreciată de mulţi nu doar pentru produsele inovatoare, ci şi pentru că a încercat să diferenţieze cât mai mult, ca imagine dar şi ca tehnologie de firmele concurente.
Analiştii IT dar şi de pe piaţa de capital nu pot cădea de acord dacă faptul că Apple a preferat să nu folosească, de exemplu, tehnologia Flash, i-a adus vânzări mai mari sau mai mici decât ar fi putut obţine dacă ar fi folosit, la rândul său, tehnologiile populare folosi de concurenţă.
Poate cele mai mari "lipsuri" faţă de concurenţă sunt absenţele din dotarea iPod-urilor, iPad-urilor, iPhone-urilor şi celorlalte dispozitive Apple a tehnologiei Flash, folosită la scară largă de către alte companii care activează în acelaşi sector al industriei, dar şi lipsa porturilor de tip USB, înlocuite cu un port special pentru un cablu de date cu 30 de pini.
Dimensiunile cablului de date vor fi, cel mai probabil, micşorate pentru viitorul model iPhone pentru a permite creşterea spaţiului din interiorul smartphone-ului. O astfel de modificare ar face posibilă adăugarea mai multor componente în interiorul telefoanelor.
Noua tabletă iPad, vândută de săptămâna aceasta în alte 12 state
În ciuda acestor "lipsuri", Apple a vândut până la finalul lunii martie a acestui an trei milioane de unităţi de noul iPad, ele urmând să fie comercializate, în curând, în 12 noi state, printre care se numără şi Cipru, Coreea de Sud, Brunei, Croaţia, Republica Dominicană, El Salvador, Guatemala şi Venezuela, conform Mashable.
Noul iPad va fi vândut în alte 12 state. (FOTO: Kevork Djansezian/Mediafax Foto/AFP)
Începând cu 27 aprilie cea mai nouă versiune a tabletei Apple va fi disponibilă şi în Columbia, Eston