Organizatorii au livrat promisiunile făcute pentru Salonul de Motociclete, Accesorii şi Echipamente Bucureşti. Pasionaţii din toată ţara au împânzit oraşul în weekend cu cele două roţi din dotare, în drum spre Romaero Băneasa.
Creaţia în serie limitată a producătorului MV Agusta, în valoare de 100.000 de euro a bifat şi prezenţa la standul evenimentului din weekend. Şi nu a fost singura atracţie.
Cei aproximativ 20.000 de vizitatori aşteptaţi la eveniment au avut de ales între ofertele de la standurile a peste 50 de expozanţi şi de la corturile cu mici şi bere. Ultimele modele sau cele mai spectaculoase au putut fi admirate în hangar, dar şi în parcare. Motocicletele vizitatorilor la târg au fost, în aceeaşi măsură, analizate de pasionaţii prezenţi.
Demonstraţiile de acrobaţie au adunat mulţimea afară, norocoşii şi cei nu foarte înalţi au avut putut admira spectacolul cu vizibilitate maximă, căţăraţi pe eşafodajul de la marginea pistei amenajate. Restul l-a putut auzi, cu siguranţă, ba chiar de la depărtare.
Click pe imagini pentru fotogalerie!
Motocicleta de 100.000 de euro
Ce face o motocicletă să coste cât o casă? Răspunsul e simplu: totul. Tehnologia, materialele şi manopera fac modelul F4 CC – CC de la Claudio Castiglioni – să ajungă la preţul final de 124.000 de euro (cu TVA). Peste 90% din componente sunt făcute manual. Şi este o motocicletă foarte ieftină!
„Preţul nu este mare deloc, având în vedere că motocicleta lui Rossi costă 1,5 milioane de euro şi are doar 18 cai putere mai mult. Lumea şi-o poate permite, în comparaţie”, a explicat Tiberiu Troia, de la MV Agusta România. Cu oricare din motocicletele colecţionarilor îţi poţi cumpăra o casă, şi numărul lor a început să crească în Romînia, a adăugat el.
Din cele 99 de exemplare produse, s-au vândut 78 de la punerea în vânzare, în 2007; doar două su