A mai rămas puţin peste o lună până când, în Cluj-Napoca, vor circula cele mai noi tramvaie din România. Până atunci, circulaţia din oraş este dată peste cap de apropierea termenului final de înlocuire a actualelor linii de tramvai cu unele moderne, iar transportul public de călători are, la rândul său, de suferit. Încă patru autobuze, înclusiv cele care au fost introduse tocmai pentru a ţine locul tramvaielor, vor avea alte trasee până la finalul lucrărilor.
Tramvaie poloneze
„Ca urmare a extinderii lucrărilor la linia de tramvai pe tronsonul Piaţa Gării - I.L.Caragiale - Horea şi a instituirii unor noi reguli de circulaţie în zonă, s-au modificat traseele urmatoarelor linii de transport: 31, 31B şi 39 vor circula pe sensul spre P-ţa Gării pe traseul P-ţa M. Viteazul - str. Horea - P-ţa Gării. Se revine la staţiile Horea şi P-ţa Gării (din apropierea podului peste calea ferată); linia 101 va circula din P-ţa Gării pe traseul str. Burebista - str. Iuliu Coroian - str. Traian - str. Dacia - str. G-ral Dragalina, având staţii comune cu celelalte linii de pe traseu. Se anulează staţia Horea, sensul spre Mănăştur", au anunţat reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca. Noile tramvaie, ce vor face legătura, deocamdată, doar între gară şi cartierul Mănăştur, sunt fabricate în Polonia şi vor circula de la 1 iunie.
A mai rămas puţin peste o lună până când, în Cluj-Napoca, vor circula cele mai noi tramvaie din România. Până atunci, circulaţia din oraş este dată peste cap de apropierea termenului final de înlocuire a actualelor linii de tramvai cu unele moderne, iar transportul public de călători are, la rândul său, de suferit. Încă patru autobuze, înclusiv cele care au fost introduse tocmai pentru a ţine locul tramvaielor, vor avea alte trasee până la finalul lucrărilor.
Tramvaie poloneze