“Pariu cu viata”, serialul difuzat la Pro Tv în fiecare luni, de la ora 20.30, a impresionat audienţa la MIP TV, târgul de televiziune de la Cannes, prin momentele muzicale de excepţie, coregrafiile, poveştile şi talentul actoricesc al întregii distribuţii.
Serialul a fost vândut în Italia, unde se difuzează deja. „Ne doream şi ne dorim să intrăm cu acest serial pe cât mai multe pieţe din Europa. Italia a spart gheaţa. Fără falsă modestie, la târg ‘Pariu cu viaţa’ a fost foarte apreciat. ‘Este cel mai bun format care a apărut pe piaţă în ultimii ani’, ne-a spus directorul de conţinut al unei mari companii latino-americane. Sunt negocieri pentru achiziţionarea serialului cu televiziuni din mai multe continente, declară Ruxandra Ion, producător general.
Succesul atins pe plan internaţional de “Pariu cu viata” s-a reflectat şi la ultimul concert susţinut de LaLa Band la Sala Palatului când fani din Belgia, Moldova şi Italia au venit în România special să îi pe tinerii din trupă, alături de care sunt aproape în fiecare zi pe pagina oficială a serialului, care a depasit 204.000 de aprecieri.
După târgul de televiziune de la Cannes şi alte producţii MediaPro Pictures au ajuns în noi teritorii europene. De exemplu serialul “Iubire şi onoare” s-a vândut în Croaţia, iar filmul “Fire &Ice” s-a vândut în Polonia.
“Pariu cu viata”, serialul difuzat la Pro Tv în fiecare luni, de la ora 20.30, a impresionat audienţa la MIP TV, târgul de televiziune de la Cannes, prin momentele muzicale de excepţie, coregrafiile, poveştile şi talentul actoricesc al întregii distribuţii.
Serialul a fost vândut în Italia, unde se difuzează deja. „Ne doream şi ne dorim să intrăm cu acest serial pe cât mai multe pieţe din Europa. Italia a spart gheaţa. Fără falsă modestie, la târg ‘Pariu cu viaţa’ a fost foarte apreciat. ‘Este cel mai bun format care a apărut pe piaţ