PC Garage înregistrează o creştere de 16% în primul trimestru din 2012, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele categorii care cresc sunt laptopurile, tabletele, smartphone-urile şi componentele.
"În ciuda condiţiilor meteo nefavorabile, rezultatele PC Garage din primul trimestru continuă să ateste trendul ascendent pe care l-a cunoscut magazinul în ultimii ani", se arată într-un comunicat al PC Garage, firmă controlată de omul de afaceri Marius Ghenea.
Produsele care au performat cel mai bine în primele luni ale anului au fost laptopurile şi tabletele, ale căror vânzări au crescut cu peste 25%, în ciuda fluctuaţiilor de preţ cauzate de factori precum evoluţia schimbului valutar sau disponibilitatea de hard-disk-uri. Pentru perioada următoare, oficialii PC Garage estimează o creştere uşoară a preţului mediu pentru categoria laptopuri, pe fondul lansării noilor procesoare Ivy Bridge.
În acelaşi timp, dezvoltarea tehnologiei, creşterea utilizării Internetului direct de pe telefonul mobil şi popularitatea reţelelor sociale au determinat creşterea segmentului de smartphone-uri. În primele 3 luni ale anului 2012, clienţii PC Garage au cheltuit în medie 300 de euro pentru achiziţionarea unui astfel de telefon mobil.
O efervescenţă deosebită a cunoscut şi categoria de componente datorită noilor modele de plăci video Radeon 7970 şi GTX 680, ale căror stocuri au fost epuizate încă din ziua lansării de către clienţii PC Garage dornici de performanţe extreme. De asemenea, magazinul continuă să se implice pe segmentul gaming prin eforturile constante de a avea cea mai variată gamă de produse, prin organizarea de competiţii.
Clientul PC Garage este tânăr (până în 35 de ani), foarte bine informat şi interesat de produse şi tehnologii performante, se arată în comunicatul companiei, controlată de omul de a