Ford România a anunțat că pe 10 mai va începe în uzina din Craiova producția motorului EcoBoost de 1.0 litri, care va conduce la emisii scăzute de CO2, informează compania. În urmă cu o lună, președintele Ford România, Jan Gijsen, a declarat, cu prilejul lansării modelului Ford B-Max în România, că anul acesta este programată o producţie de motoare EcoBoost de 1 litru de circa 30.000 de unități. Ford va echipa cu motorul EcoBoost şi alte modele Ford, cum ar fi Focus. Compania susține că acest motor mic va avea o putere destul de mare. Cea mai mare parte a producţiei de la Craiova va fi livrată pe piaţa din Europa. Motoare de 1 litru EcoBoost vor mai fi produse de Ford și în uzina din Germania.
Fabrica de motoare din Craiova este modernă, ea fiind schimbată din temelii. După ce Ford a preluat Daewoo, a schimbat până și podeaua și a turnat beton pe un strat de doi metri în pământ, pentru a crea o podea sigură, ferită de orice fel de trepidații. Toate liniile sunt computerizate, iar precizia este calculată la microni. Către sfârșitul anului, în fabrica de motoare se va introduce al treilea schimb, urmând să se facă alte angajări în acest sens, a anunțat recent președintele Ford România, Jan Gijsen.
Ford România a anunțat că pe 10 mai va începe în uzina din Craiova producția motorului EcoBoost de 1.0 litri, care va conduce la emisii scăzute de CO2, informează compania. În urmă cu o lună, președintele Ford România, Jan Gijsen, a declarat, cu prilejul lansării modelului Ford B-Max în România, că anul acesta este programată o producţie de motoare EcoBoost de 1 litru de circa 30.000 de unități. Ford va echipa cu motorul EcoBoost şi alte modele Ford, cum ar fi Focus. Compania susține că acest motor mic va avea o putere destul de mare. Cea mai mare parte a producţiei de la Craiova va fi livrată pe piaţa din Europa. Motoare de 1 litru EcoBoost vor mai fi produse de