ZenithOptimedia Group, reţeaua internaţională de media, din care face parte Zenith România, se relansează astăzi printr-un proces de rebranding global şi o nouă poziţionare - "LIVE ROI", potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a fost prima reţea de media care a folosit o abordare riguroasă şi obiectivă menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing.
"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem, iar pionieratul nostru în această arie ne-a adus succesul de care ne bucurăm astăzi şi a constituit temelia dezvoltării noastre", a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.
"Live ROI" înseamnă aceeaşi abordare riguroasă, dar desfaşurată în timp REAL, consolidând angajamentul agenţiei de a oferi soluţii analitice şi creative, pentru creşterea performanţei de business a clienţilor săi (ROI).
F. A. ZenithOptimedia Group, reţeaua internaţională de media, din care face parte Zenith România, se relansează astăzi printr-un proces de rebranding global şi o nouă poziţionare - "LIVE ROI", potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a fost prima reţea de media care a folosit o abordare riguroasă şi obiectivă menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing.
"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem, iar pionieratul nostru în această arie ne-a adus succesul de care ne bucurăm astăzi şi a constituit temelia dezvoltării noastre", a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.
"Live ROI" înseamnă aceeaşi abordare riguroasă, dar desfaşurată în timp REAL, consolidând angajamentul agenţiei de a oferi soluţii analitice şi creative, pentru creşterea performa