Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M, care a intrat în urmă cu un an pe piaţa locală, va deschide la începutul lunii mai al doilea magazin din acest an, în Craiova. Alte trei unităţi vor fi inaugurate de asemenea pe parcursul lunii mai, în Palas Iaşi, Promenada Brăila şi Iulius Mall Suceava. Magazinul din Craiova, care ocupă 1.600 mp în Electroputere Parc, este al 13-lea spaţiu deschis de suedezi în România.
Tot în acest an suedezii au mai deschis un magazin în Atrium Center din Arad, într-un spaţiu cu o suprafaţă similară. H&M a realizat în România vânzări de 127 milioane de coroane suedeze (circa 14,4 mil. euro) în trimestrul decembrie 2011 - februarie 2012, ceea ce înseamnă o medie per magazin de 1,3 mil. euro. Potrivit raportului financiar al H&M, vânzările per magazin în România sunt cele mai mari din regiune, depăşind state precum Polonia, Cehia sau Ungaria.
Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M, care a intrat în urmă cu un an pe piaţa locală, va deschide la începutul lunii mai al doilea magazin din acest an, în Craiova. Alte trei unităţi vor fi inaugurate de asemenea pe parcursul lunii mai, în Palas Iaşi, Promenada Brăila şi Iulius Mall Suceava. Magazinul din Craiova, care ocupă 1.600 mp în Electroputere Parc, este al 13-lea spaţiu deschis de suedezi în România.
Tot în acest an suedezii au mai deschis un magazin în Atrium Center din Arad, într-un spaţiu cu o suprafaţă similară. H&M a realizat în România vânzări de 127 milioane de coroane suedeze (circa 14,4 mil. euro) în trimestrul decembrie 2011 - februarie 2012, ceea ce înseamnă o medie per magazin de 1,3 mil. euro. Potrivit raportului financiar al H&M, vânzările per magazin în România sunt cele mai mari din regiune, depăşind state precum Polonia, Cehia sau Ungaria.