Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) a publicat, ieri, pe site-ul instituţiei, invitaţia de participare pentru cei interesaţi să ofere consultanţă juridică pentru privatizarea Poştei Române. Sursa: libertatea
Înainte de a demara procesul de privatizare sunt achiziţionate servicii de asistenţă, consultanţă şi informare juridică în domeniul privatizării şi alte servicii complementare/conexe, prin care să se asigure asistenţa juridică în procesul de selectare, contractare a unui consultant juridic şi de tranzacţie, scrie Agerpres.
La finele săptămânii trecute, MCSI a decis anularea achiziţiei de servicii de asistenţă juridică în vederea definirii paşilor necesari contractării consultantului de privatizare a Poştei Române, anunţând, totodată, că procesul ar urma să fie reluat în perioada următoare.
Motivul anulării achiziţiei a fost lipsa tuturor documentelor necesare solicitate în invitaţia de participare, în vederea îndeplinirii cerinţelor minime de calificare. Termenul de depunere a ofertelor de achiziţie era prevăzut pentru 19 aprilie.
Condiţii necesare candidaţilor
În acest sens, MCSI a publicat o serie de clarificări la adresa operatorilor economici, printre care se menţionează faptul că ofertantul trebuie să demonstreze că a derulat cel puţin cinci contracte în domeniul serviciilor de asistenţă, consultanţă şi informare juridică pentru privatizare, în unităţi de stat.
În acelaşi document se precizează că pentru îndeplinirea acestei cerinţe, se acceptă inclusiv o confirmare din partea avocatului coordonator privind activitatea desfăşurată de avocaţi în derularea unui contract, dublată şi de existenţa unor recomandări, emisă de către beneficiari/clienţi.
Recent, ministrul Comunicaţiilor, Răzvan Mustea-Şerban, a afirmat că Poşta Română va avea un consultant de privat