BenQ, lider global în furnizarea de soluţii de imagine şi producătorul numărul unu pe piaţa locală de proiectoare, estimează pentru anul în curs un avans al vânzărilor pe toate categoriile de produse, având în vedere diversificarea gamelor de produse şi evoluţia pozitivă a pieţei aşteptată pentru 2012.
Segmentul proiectoarelor, unde BenQ este din anul 2009 numărul unu după cota de piaţă în România, va avea anul acesta o creştere a vânzărilor de aproximativ 15 procente comparativ cu anul anterior.
„Noile proiectoare bazate pe tehnologie laser, care oferă avantajul unei durate de viaţă a lămpii de până la 20.000 de ore, vor reprezenta anul acesta 5-10% din vânzările BenQ la nivel local pe acest segment. Aşteptăm o evoluţie de 15% a vânzărilor totale de proiectoare pentru BenQ România şi menţinerea poziţiei de lider la nivel local, în contextul în care estimăm o evoluţie crescătoare a pieţei de profil”, a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România.
În zona camerelor foto, BenQ îşi propune o evoluţie a volumului de vânzări de 10-15%. BenQ vizează diversificarea gamei de produse şi accesarea tuturor segmentelor de camere foto compacte, după ce anul trecut a introdus pe piaţa locală primele modele din segmentul bridge. Strategia BenQ urmăreşte evoluţia globală a pieţei de camere foto, care se îndreaptă către modele cu funcţii şi caracteristici mai complexe. Oficialul BenQ aşteaptă în acest an o creştere a pieţei locale de camere foto de 15%-20%.
Pentru anul în curs, BenQ mizează în România pe un avans de 5% al vânzărilor pentru monitoarele LCD. La nivel local, se observă o tendinţă de creştere a vânzărilor de monitoare cu diagonală de peste 23 inch. În această categorie de monitoare, BenQ este numărul unu, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30%.
Proiectoare cu durată de viaţă de 20.000 de ore
@