Interactive Intelligence Group, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, intră pe piaţa din România şi îşi propune o cotă de piaţă de 50% în sectorul financiar în următorii 3 – 4 ani.
Împreună cu partenerii locali, Asseco şi Lucas Communication Services, compania intenţionează să încheie în acest an 5 contracte cu companii mari, din domenii precum bancar, asigurări, utilităţi sau centre de outsourcing, şi, în mai puţin de doi ani, obiectivul este de a deschide o subsidiară în România.
“Piaţa de soluţii pentru centre de contact din România are un potenţial de creştere extrem de ridicat. Noul mediu economic şi concurenţa din ce în ce mai acerbă au determinat cea mai mare parte dintre companii să acorde o importanţă majoră serviciilor de relaţii cu clienţii. Performanţa în acest domeniu este însă strict legată şi de soluţiile specializate de suport. Din acest motiv, suntem noi aici”, a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est.
Potrivit propriilor estimări, în România există în prezent circa 250 de centre de contact, însă mai puţin de 20% au soluţii IT de ultimă generaţie. Aproximativ 60% dintre acestea furnizează servicii in-house pentru companii locale, în special din domenii precum bancar, asigurări, telecom şi utilităţi, iar restul de 40% sunt centre în regim de outsourcing care furnizează servicii pentru companii din străinătate.
“Cel mai mare potenţial de creştere îl are segmentul centrelor de contact în regim de outsourcing. Acesta va creşte la peste 50% din totalul centrelor de contact din România pe măsură ce tot mai multe companii străine îşi vor externaliza serviciile de suport clienţi. În ultimii ani, România a devenit o destinaţie pentru externalizarea serviciilor propice pentru companiile externe datorită pregătirii educaţionale a forţei de muncă, a inf