Show-ul cu numărul 6 al competiţiei culinare “MasterChef” difuzat ieri seara de Pro Tv a fost lider de audienţă. Testul de ghicire a condimentelor şi ierburilor aromatice, în urma căruia Magda a fost cea care a pierdut şorţul “MasterChef” şi a părăsit competiţia, a reuşit să adune în faţa micilor ecrane milioane de telespectatori.
Potrivit cifrelor de audienţă, show-ul de la Pro Tv a fost lider detasat de audienţă, cu un vârf de 18 puncte de rating şi 36,5 % cotă de piaţă, atins la 22.08 pe publicul comercial.
“MasterChef” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul său de difuzare 20.25-22.30. Cifrele arată că postul de televiziune din Pache a obţinut 13,2 puncte de rating şi 29,6 % cotă de piaţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, clasându-se astfel pe primul loc. Pro Tv a fost urmat de Antena 1, principalul competitor, cu cifre de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,9 puncte de rating şi 11,1 % cotă de piaţă. Postul de televiziune din Pache a condus topul audienţelor şi pe publicul din mediul urban cu o audienţă medie de 10,9 puncte de rating şi 22 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 4,9 puncte de rating şi 9,8 procente din cota de piaţă.
Şi la nivelul întregii ţări, “MasterChef” a fost lider cu o medie de 9,6 puncte de rating şi 19,7 % cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu o medie de 5,3 puncte de rating şi 10,8 % cotă de piaţă.
Cutia Misterelor – prima probă a serii
Prima proba a serii la “MasterChef” a fost Cutia Misterelor, la care concurenţii au fost surprinşi să afle că, printre alte ingrediente precum vin sau ciocolată, trebuie să gătească coquelet: o carne cu care mulţi dintre ei nu erau familiari, pe care unii nu o mai gătiseră niciodată.
Puşi în fata unui