Producătorul Ruxandra Ion spune că a riscat cu serialul de la Pro TV şi promite schimbări în sezonul trei.
Celor 200.000 de fani "Pariu cu viaţa" de pe Facebook li se adaugă nume noi din Italia, Marea Britanie şi Belgia.
De săptămâna trecută, serialul de la Pro TV a ajuns în Italia, iar producătorul general Ruxandra Ion dezvăluie că "există interes din partea multor ţări de pe mai multe continente".
"Este un format nou, curajos, genul de format cu care ori câştigi, ori pierzi. Pe lângă distribuţia matură de excepţie, copiii sunt excepţionali. Selecţia muzicală este alt element care a impresionat, nemaivorbind de coregrafie. Am riscat folosind dans contemporan şi am câştigat. Generaţia tinerilor intoxicaţi cu muzică house, popcorn, avea nevoie de muzică bună. Multă lume a crezut că este o nebunie să refaci istoria muzicii de calitate de la Beatles încoace", adaugă Ion.
"Este un model de business de generaţie mai nouă, în care veniturile sunt generate în afara televiziunii propriu-zise. Spre asta tind şi marile talent show-uri, care sunt făcute de producători muzicali ca Simon Fuller sau Simon Cowell - venituri din turnee şi vânzări de muzică. Sigur că o Sală Polivalentă plină nu echivalează în momentul de faţă cu un break de publicitate pe o televiziune majoră din România, dar lucrurile într- acolo se îndreaptă", atrage atenţia analistul Iulian Comănescu. Sezonul doi din "Pariu cu viaţa" se încheie pe 28 mai.
Citiţi şi: Produsele MediaPro își fac loc în Europa„Pariu cu viața” s-a vândut în Italia