Compania Studio Moderna s-a lansat in urma cu 20 de ani in Slovenia, ca firma de teleshopping, iar in prezent isi desfasoara activitatea pe 22 de piete europene. In Romania, Studio Moderna activeaza din 2002, promovandu-si brandurile pe toate canalele de televiziune din tara. Firma are si propria televiziune de home shopping, transmisa de UPC.
Compania are si o retea de magazine fizice pe plan local pe care a extins-o in 2012. Compania a investit in acest an in trei noi magazine si urmeaza sa mai deschida alte 3. Firma are o cifra de afaceri de aproape 30 mil. euro si in zona de call-center a Top Shop lucreaza aproximativ 600 de persoane, full time si part-time, care preiau sau genereaza apeluri, urmand ca pana la sfarsitul anului 2012 sa fie angajati peste 100 de oameni noi.Pilecki, Top Shop: Sunt persoane care incearca sa insele consumatorii. Merg direct la adresele de domiciliu ale acestora si se recomanda a fi agenti ai companiei Studio ModernaWall-Street.ro: Ati deschis alte cateva magazine Top Shop in acest an. La cat se ridica investitia intr-o astfel de unitate?
Zoltan Pilecki: Investitia intr-un magazin nou poate ajunge pana la 50.000 euro, in functie de suprafata, dotari...
WS:Unde planuiti sa mai deschideti magazine Top Shop in Romania?
ZP: In acest an vom continua dezvoltarea lantului de magazine Top Shop. Ne vom extinde in orase importante din tara, cel mai probabil in Bacau,Galati, Ploiesti sau Pitesti, unde nu avem reprezentate Top Shop sau Dormeo in prezent. Insa intentionamsa deschidem cate un al doilea magazin si in Brasov si Iasi.
WS:La cat s-a ridicat cifra de afaceri a companiei in 2011? Cum a evoluat procentual fata de 2010?
ZP: In 2010 Studio Moderna a inregistrat o cifra de afaceri de peste 27 milioane de euro, pastrandu-si un ritm ascendent in anii urmatori. Mediul economic dificil din ultima perioada