Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, intra pe piata din Romania si isi propune o cota de piata de 50% in sectorul financiar in urmatorii 3 - 4 ani.
Impreuna cu partenerii locali, Asseco si Lucas Communication Services, compania intentioneaza sa incheie in acest an 5 contracte cu companii mari, din domenii precum bancar, asigurari, utilitati sau centre de outsourcing, si, in mai putin de doi ani, obiectivul este de a deschide o subsidiara in Romania, se arata in comunicatul societatii.
"Piata de solutii pentru centre de contact din Romania are un potential de crestere extrem de ridicat. Noul mediu economic si concurenta din ce in ce mai acerba au determinat cea mai mare parte dintre companii sa acorde o importanta majora serviciilor de relatii cu clientii. Performanta in acest domeniu este insa strict legata si de solutiile specializate de suport", a declarat Marcin Grygielski (foto), territory manager pentru Europa de Est.
Potrivit propriilor estimari, in Romania exista in prezent circa 250 de centre de contact, insa mai putin de 20% au solutii IT de ultima generatie. Aproximativ 60% dintre acestea furnizeaza servicii in-house pentru companii locale, in special din domenii precum bancar, asigurari, telecom si utilitati, iar restul de 40% sunt centre in regim de outsourcing care furnizeaza servicii pentru companii din strainatate.
"Cel mai mare potential de crestere il are segmentul centrelor de contact in regim de outsourcing. Acesta va creste la peste 50% din totalul centrelor de contact din Romania pe masura ce tot mai multe companii straine isi vor externaliza serviciile de suport clienti", a spus Marcin Grygielski.
"In ultimii ani, Romania a devenit o destinatie pentru externalizarea serviciilor propice pentru companiile externe datorita p