"Preţurile la mâncare erau ca pe Coasta de Azur. Aproape jumătate din timpul total petrecut în parc am stat la cozi."
"Am avut impresia că am ajuns pe Coasta de Azur şi nu într-un parc de distracţii din cauza preţurilor mari la mâncare", spune Dragoş, un român care a fost recent la Disneyland Paris cu soţia şi cu copilul. El a plătit 1.500 de euro pe pachetul turistic, fiind unul dintre cei 15 milioane de vizitatori atraşi în fiecare an în acest parc de distracţii.
Pachetul l-a cumpărat de la o agenţie de turism şi a inclus biletele de avion, cazarea pentru trei nopţi la un hotel de trei stele şi biletele de intrare în parcul de distracţii.
Vedeţi aici care este cel mai scump pachet de vacanţă vândut de agenţiile de turism cu ocazia sărbătorilor pascale
Parcul de distracţii Disneyland Resort cuprinde Disneyland Park şi Walt Disney Studios, situat în Marne la Vallee / Paris. Aici au loc numeroase spectacole de teatru, dans, teatru pentru păpuşi, fiind o atracţie pentru copii. În acest parc sunt în jur de 70 de restaurante şi baruri. Societatea Euro Disney, care administrează parcul de distracţii Disneyland Paris, anunţa anul trecut 15 milioane de vizitatori şi 250 de milioane de vizitatori în cei 20 de ani de activitate. Cu toate acestea, compania raporta anul trecut pierderi de peste 50 mil. euro. Dacă în România nu există un parc de notorietatea celui din Paris, celelalte ţări europene atrag milioane de vizitatori în fiecare an.
Mâncarea la fast-food, singura alternativă
Dragoş spune că pentru un prânz trebuia să scoată din buzunar chiar şi 50 de euro deşi restaurantele din Disneyland ofereau doar hamburgeri sau cheesburgeri. "Nu aveam alternativă decât să cumpăr de la fast-food. Nu aveau mâncare sănătoasă pentru copii." Mai mult, el a fost dezamăgit de timpul de aşteptare la cozi.
"Pentru fiecare atra