Dupa ce Intact Media Group a lansat miercuri platforma de business Income, si Mediafax Group, prin Ziarul Financiar, a anuntat, joi, infiintarea ZF Corporate. Cum si cu ce mijloace se va duce batalia pentru informarea si cucerirea oamenilor de business?
Un brand abia nascut contra unuia cu vechime. Asemanarile intre cele doua le reprezinta informatia similara, furnizata la nivel de online si print, cat si o linie de evenimente de business.
Diferentierile vin din faptul ca platforma de business a Intact va avea suportul unei emisiuni TV si a uneia radio, pe cand Mediafax Group se poate concentra doar pe acapararea publicului de online si print.
Astfel, pe piata de profil, pachetul ZF Corporate intra cu editiile print Ziarul Financiar si Business Magazin, anuarele si cataloagele editate de Ziarul Financiar, Mediafax si Business Magazin in format print si pdf, acces gratuit la toate evenimentele cu plata organizate de Ziarul Financiar, Mediafax si Business Magazin, acces ZF - varianta in engleza.
Pe de alta parte, platforma media a trustului Intact include publicatia saptamanala glossy Income Magazine, emisiunea cu acelasi nume de la Antena 3, programata sambata intre 13.00-14.00 si realizata de Sorin Barariu (ex-The Money Channel), o emisiune radiofonica la Europa FM (sambata, de la 09.30, realizata de Iorgu Ianos).
Jurnalist generalist vs. jurnalist de business
Platforma de jurnalism economic, „Income Magazine” este coordonata de Adrian Ursu, cunoscut ca un jurnalist generalist, in timp ce ZF Corporate este reprezentata de Cristian Hostiuc, director editorial al Ziarului Financiar, specializat in presa de afaceri.
Astfel, daca platforma de business a Ziarului Financiar se vrea a fi "un serviciu specializat adresat companiilor din toate sectoarele de activitate", grupul Intact intra in bata