Interactive Intelligence Group, furnizor de solutii integrate pentru call centere, intra pe piata din Romania compania si intentioneaza sa incheie in acest an cinci contracte cu companii mari, din domenii precum bancar, asigurari, utilitati sau centre de outsourcing. De asemenea, compania isi doreste ca in mai putin de doi ani sa deschida o subsidiara in Romania.
Americanii isi doresc sa ajunga la o cota de piata de 50% in sectorul financiar in urmatorii 3 - 4 ani. Acestia vor lucra impreuna cu Asseco si Lucas Communication Services pentru a castiga clienti in Romania.
“Piata de solutii pentru centre de contact din Romania are un potential de crestere extrem de ridicat. Noul mediu economic si concurenta din ce in ce mai acerba au determinat cea mai mare parte dintre companii sa acorde o importanta majora serviciilor de relatii cu clientii. Performanta in acest domeniu este insa strict legata si de solutiile specializate de suport. Din acest motiv, suntem noi aici”, a declarat Marcin Grygielski, managerul companiei pentru Europa de Est.
Potrivit propriilor estimari, in Romania exista in prezent circa 250 de centre de contact, insa mai putin de 20% au solutii IT de ultima generatie. Aproximativ 60% dintre acestea furnizeaza servicii in-house pentru companii locale, in special din domenii precum bancar, asigurari, telecom si utilitati, iar restul de 40% sunt centre in regim de outsourcing care furnizeaza servicii pentru companii din strainatate.
“Cel mai mare potential de crestere il are segmentul centrelor de contact in regim de outsourcing. Acesta va creste la peste 50% din totalul centrelor de contact din Romania pe masura ce tot mai multe companii straine isi vor externaliza serviciile de suport clienti. In ultimii ani, Romania a devenit o destinatie pentru externalizarea serviciilor propice pentru companiile externe datorita pregatiri