Evenimentul, ajuns la cea de-a treia editie, va avea loc anul acesta pe 15 mai, in sediul a 23 de agentii de comunicare si la cafeneaua Institute, the café.
Noaptea Agenţiilor, un proiect iniţiat şi organizat de The Institute, îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agenţiilor, dar şi în spaţii conexe.
Agenţiile care şi-au anunţat participarea anul acesta sunt: 2 Parale, 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Free Communication, G2 Romania, grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target, pastel, Propaganda, Pygmalion - advertising facilitators, Saatchi & Saatchi Romania, Smart Corporation Group, The Geeks, The Practice si The Public Advisors.
„Ne-am alăturat evenimentului în primul rând din curiozitate – curiouser and curiouser, cum ar spune Lewis Caroll. Vrem să ne cunoaştem colegii de breaslă, dar şi pe cei care îşi doresc o carieră în acest domeniu”, au declarat cei de la Arena Advertising Key.
„Vrem să transformăm petrecerea într-un mic atelier de creaţie. Pregătim concursuri menite să stimuleze creativitatea celor care ne trec pragul, va fi o petrecere interactivă în care fiecare colţişor din agenţie te invita să descoperi ceva.”, au promis Cohn&Jansen JWT.
„Ne-am gândit că ar trebui să ne primim oaspeţii cu ce avem noi mai frumos de spus: un gând despre ce înseamnă să împărtăşeşti cu adevărat. Ne-am inspirat din viaţa noastră de zi cu zi de la birou, unde poveştile din weekend se întâlnesc cu poveştile despre ultima conferinţă de research la care am participat. Aşa a ieşit ideea de «Sharing. We Haz It!» , o petrecere în care ne vom folosi de lucrurile care ne aduc împreuna o