FPTS: De felul în care ne vom prezenta în acest moment în faţa turiştilor depinde în mare măsură succesul sezonului care urmează
Minivacanţa de 1 Mai constituie primul test care trebuie trecut atât de hotelieri, cât şi de autorităţile locale în încercarea de a oferi un sejur de calitate turiştilor, consideră reprezentanţii Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS). "În mod normal, pregătirile staţiunilor pentru primirea oaspeţilor ar fi trebuit să înceapă cu foarte mult timp înainte pentru a pune la punct toate detaliile. Nu doar pentru turişti, ci şi pentru hotelieri este enorm de important ca plajele să fie pregătite, sau ca amenajarea spaţiilor verzi ori a aleilor să fie finalizată", a declarat, într-un comunicat de presă, Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei.
Acesta a explicat că de felul în care ne vom prezenta în acest moment în faţa turiştilor depinde în mare măsură succesul sezonului care urmează.
"În cazul în care turiştii vor fi mulţumiţi de ceea ce găsesc, cea mai mare parte a acestora se vor întoarce fie pentru un weekend, fie pentru un sejur complet. În mod evident, un client foarte mulţumit de un anume hotel va rezerva peste vară un sejur complet, mai mult, acest turist va recomanda hotelul cunoştinţelor, ba chiar îi va face publicitate gratuită pe forumurile de specialitate", a detaliat Dan Matei Agathon.
Reprezentanţii Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii au mai spus că, pentru ca oferta turistică să aibă succes, serviciile oferite turiştilor trebuie îmbunătăţite considerabil. "Astfel, de la intrarea în unitatea de cazare, turistul trebuie să se simtă confortabil, să simtă faptul că el este important pentru hotelier", au explicat aceştia.
Alegerea personalului este foarte importantă
Potrivit FPTS, piaţa românească este foarte sensibilă la felul în care personalul hotelu