Kirchhoff Automotive va crea aproape 200 de noi locuri de muncă în noua uzină construită pe platforma industrială a Ford din Craiova, pentru a produce şasiuri pentru viitorul Ford B-Max.
În prezent în cadrul noii fabrici lucrează 70 de salariaţi. Nemţii sunt un furnizor-cheie al Ford România în condiţiile în care ei vor produce şasiul automobilului, care nu dispune de un montant central între rândurile de uşi, această soluţie necesitând proiectare şi materiale speciale. Investiţia realizată în noua unitate de producţie se ridică la 12 mil. euro.
În prezent uzina de la Craiova are 37 de furnizori, dintre care 14 au realizat investiţii de tip "greenfield", cea mai mare fiind cea de 58 de milioane de euro a IAC Group la Balş, în timp ce opt au ales să construiască facilităţi de producţie direct în cadrul fabricii Ford. În total furnizorii Ford Craiova au creat aproape 20.000 de noi locuri de muncă, potrivit calculelor ZF.
Kirchhoff Automotive va crea aproape 200 de noi locuri de muncă în noua uzină construită pe platforma industrială a Ford din Craiova, pentru a produce şasiuri pentru viitorul Ford B-Max.
În prezent în cadrul noii fabrici lucrează 70 de salariaţi. Nemţii sunt un furnizor-cheie al Ford România în condiţiile în care ei vor produce şasiul automobilului, care nu dispune de un montant central între rândurile de uşi, această soluţie necesitând proiectare şi materiale speciale. Investiţia realizată în noua unitate de producţie se ridică la 12 mil. euro.
În prezent uzina de la Craiova are 37 de furnizori, dintre care 14 au realizat investiţii de tip "greenfield", cea mai mare fiind cea de 58 de milioane de euro a IAC Group la Balş, în timp ce opt au ales să construiască facilităţi de producţie direct în cadrul fabricii Ford. În total furnizorii Ford Craiova au creat aproape 20.000 de noi locuri de muncă, potrivit calculelor ZF.