Reţeaua internaţională de media ZenithOptimedia Group, din care face parte şi Zenith România, se relansează printr-un proces de rebranding global şi şi-a stabilit o nouă poziţionare - "LIVE ROI (Return on Investment)", care presupune urmărirea în timp real a performanţelor şi a rentabilităţii investiţiei în marketing. Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a folosit o abordare menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing.
"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem", a declarat Steve King, global chief executive officer al ZenithOptimedia Group. Această nouă poziţionare s-a adăugat unui proces de re-branding care are loc în 250 de birouri internaţionale şi cuprinde toate companiile grupului ZenithOptimedia, inclusiv agenţia Zenith Media România. Ca urmare a acestui proces, Zenith Media se redenumeşte, simplu, Zenith. "Am îmbrătişat şi cultivat cu pasiune poziţionarea de The ROI Agency", spune Maria Tudor, director executiv Zenith România. Zenith România este parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia deţinută de Publicis Group. În portofoliul agenţiei se găsesc clienţi precum BRD-GSG, Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L'Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser.
Reţeaua internaţională de media ZenithOptimedia Group, din care face parte şi Zenith România, se relansează printr-un proces de rebranding global şi şi-a stabilit o nouă poziţionare - "LIVE ROI (Return on Investment)", care presupune urmărirea în timp real a performanţelor şi a rentabilităţii investiţiei în marketing. Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a folosit o abordare menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing.
"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem", a declarat Steve King, global chief executive officer al ZenithOptimedia Group. Acea