Lodgy oferă cele mai mari spaţii de depozitare din gama căreia îi aparţine. Dacă rabatezi ambele banchete, se ajunge la un volum de încărcare de 2.617 litri. Imens, aproape cît are o dubă
Cu o capacitate de pînă la 7 locuri, un volum de încărcare imens, 2.617, litri, şi un preţ de pornire de numai 9.500 de euro (TVA inclus), Dacia Lodgy nu are, practic, rival pe piaţă. O versiune echipată la un standard actual, civilizat, costă 13.100 de euro (TVA inclus)
A apărut pe străzile din România, doar în testele pe care le fac cei de la Dacia.
Deocamdată, nu există proprietari de Lodgy. Ea se comandă din martie, dar livrările încă nu au început. E vremea testelor, iar primii care le încearcă sînt ziariştii. Primul drive-test cu Dacia Lodgy. Nu în România, ci tocmai în Maroc. Doar acolo se face, în uzina din Tanger.
Mai ieftin şi facilităţi mai multe oferite de marocani pentru producător! Aproape de mare. Doar le pui pe vapor şi au şi ajuns în Europa, continentul de la care producătorul aşteaptă cele mai mari vînzări.
Prima întîlnire. Nu, de fapt, a doua pentru că am făcut cunoştinţă cu Lodgy în martie, la Geneva, atunci cînd a fost lansarea mondială. Impresia a rămas însă aceeaşi. Mare cît un autobuz. Lodgy e cubic! E robust, dar din cîte se vede extrem de funcţional, iar raportul preţ/ spaţiu e imbatabil.
Spaţiu imens, modularitate rudimentară, dar practică
Francezii spun că Dacia nu mai e low-cost, ci smart-buy. Un monovolum pe care-l poţi configura cu 5 sau 7 locuri. Lodgy oferă cele mai mari spaţii de depozitare din gama din care face parte, cea a monovolumelor medii. Dacă rabatezi ambele banchete, se ajunge la un volum de încărcare de 2.617 litri. Aproape cît o dubă! Imens! 827 de litri în varianta cu 5 locuri şi 207 litri atunci cînd toate cele 7 locuri rămîn funcţionale. Modularitatea lui Lodgy l