Pana si injuraturile sunt reclamate la 112. In primele trei luni din anul in curs, cetatenii au inrosit linia de urgenta cu aproape 7.000 de apeluri. Potrivit unui bilant intocmit de reprezentantii Inspectoratului Judetean de Politie (IPJ) Iasi, cele mai multe au venit din mediul urban, respectiv peste 4.300. "Au fost si 350 de apeluri primite in 24 de ore prin Sistemul National Unic de Apeluri de Urgenta 112. Media zilnica este undeva la 200 de apeluri. Majoritatea din ele sunt referitoare la scandaluri, agresiuni, conflicte cu vecinii, injuraturi. Multe din ele nu sunt din cele care ar trebui sa intre la capitolul urgente, desi nici nu pot sa-i sanctionez pentru ca cetateanul a sunat pentru o problema reala, numai ca el o considera urgenta ori nu este chiar o urgenta faptul ca l-a injurat vecinul, putea sa vina si la sectie", a declarat Ioan Scripniciuc, seful IPJ Iasi.
Fata de primele trei luni ale anului trecut a crescut numarul apelurilor prin 112 cu trei procente.
Pana si injuraturile sunt reclamate la 112. In primele trei luni din anul in curs, cetatenii au inrosit linia de urgenta cu aproape 7.000 de apeluri. Potrivit unui bilant intocmit de reprezentantii Inspectoratului Judetean de Politie (IPJ) Iasi, cele mai multe au venit din mediul urban, respectiv peste 4.300. "Au fost si 350 de apeluri primite in 24 de ore prin Sistemul National Unic de Apeluri de Urgenta 112. Media zilnica este undeva la 200 de apeluri. Majoritatea din ele sunt referitoare la scandaluri, agresiuni, conflicte cu vecinii, injuraturi. Multe din ele nu sunt din cele care ar trebui sa intre la capitolul urgente, desi nici nu pot sa-i sanctionez pentru ca cetateanul a sunat pentru o problema reala, numai ca el o considera urgenta ori nu este chiar o urgenta faptul ca l-a injurat vecinul, putea sa vina si la sectie", a declarat Ioan Scripniciuc,