RCS-RDS a luat, săptămâna trecută, decizia abuzivă şi neconstructivă de a întrerupe discuţiile privind retransmisia posturilor ce aparţin Intact Media Group în reţeaua de satelit.
Compania şi-a privat astfel abonaţii de relaţia directă cu posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSP TV.
De atunci, pe adresa Intact Media Group au fost trimise mii mesaje de încurajare.
Cu toţii dezaprobă modul de abordare al celor de la RCS-RDS şi îndeamnă trustul Intact să continue să se concentreze asupra activităţii sale, într-un mod profesionist, la fel ca până acum.
Iată câteva dintre mesajele primite:
"Sunt abonat la RCS RDS şi nu receptionez posturile grupului Intact Media (A1.A2.A3 etc). Ceea ce fac cei de la RCS este lipsă de respect faţă de clienţii săi. Sunt în vârstă şi nu pot merge la OPC pentru a-i reclama şi să cer anularea contractului prin nerespectarea contractului de către aceştia. Le plătim degeaba atâta timp cât nu putem viziona ceea ce dorim. Restul programelor nu mă interesează. Este un abuz pe care îl fac pe banii noştri" - Morozan, Câmpina, Jud. Prahova
"Bună ziua! Mă numesc Ramona Doboş locuiesc în Italia şi ca mulţi alţi Români din străinătate, am rămas uimită cum poate cineva să se joace cu nervii şi mai ales cu banii noştrii. Noi plătim abonament de ceva ani şi mereu am plătit în avans, adica o dată ptr tot anul şi se pare că aceasta este răsplata ptr că suntem abonaţi serioşi. Noi avem foarte multe programe pe care le urmăream şi de pe Antena 1, Antena 2, Euforia şi chiar GSP tv. Am fost foarte dezamăgiţi atunci când ni s-a scos din grila de programe Antena 2 şi gsp, dar acum suntem chiar revoltaţi. Normal ar fi să renunţăm la rcs rds, dar momentan chiar nu putem având deja abonamentul plătit în avans şi mai ales avem două decodoare pe care le-am plătit destul de mult că să renu